Lite olika schabrak!

Tänkte slänga ut ett inlägg lite snabbt och det handlar om årets kommande inköp, eller vad jag vill ha just nu.
Jag har ju tidigare haft en marinblå/ljusbrun tävlingsoutfit och haft allt i marinblått men jag tänkte att hoppningen skulle få en brun touch. Alltså behöver jag ett nytt schabrak och här kommer några utav de jag kollat på.
Men jag har fortfarande marinblått i mitt hjärta!<3


Det första är ett terracotta-färgat schabrak från HV Polo vilket är ett märke som på senare tiden så det gäller att hitta ett schabrak som inte så många har.(Har ett jätte fint brunt schabrak samt lindor från dem, och det schabraket har jag aldrig sett på någon annan)
Vet inte vad prislappen är men den ligger nog runt 700 kr.



Det här är ett väldigt enkelt schabrak från John Whitaker i en varm choklan nyans. Stilrent och enkelt.
Och prislappen svider inte så farligt heller. Du kan hitta schabraket för ca 450 kr.

Det här schabraket är också från John Whitaker och är också väldigt stilrent, dock är jag osäker på om färgen är för ljus för mig, men det är bra att vara lite vågad!
Prislappen är därimot lite högra och ligger runt 700 kr.

Sen får vi se om jag kan hitta något från mitt favorit märke escadron men det hinner jag inte kolla nu!
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

sv: nej jag hittade det faktiskt på google när jag sökte på John Whitaker :)

Visste inte att din blogg är igång igen ;o

2011-01-09 @ 20:55:36
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0