Tisdag:

Kommentar: karin

Tycker att du borde blogga varje dag även fast du inte praoar :D

Svar:
 
Haha, det borde jag men jag "pluggar" i stället och så är jag så dålig på att blogga. Texterna blir så himla ointressanta! PINSAMT! ;D

Idag red jag Champers igen, förvånade va? ;)
Och det gick mycket bättre även om jag ibland (ganska ofta) blir alldeles för passiv. Måste tänka på att aktivera honom/hästen genom att göra något nytt, inte släppa handen utan hålla kvar honom så att jag får honom mellan hjälperna. Hand och skänkel. SVÅRT! :D
Sen tog jag kort på Emma när hon red "Zollan" ett 16 årigt New Forest sto e: Rollöke Swallow.





Visst syns det inte att hon är 16?!

Bilder på mig och Champers kommer i morgon!
puss och kram!
Ida-Henrietta Pegers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0